KAJ JE SUPERCARD VREDNOSTNA KARTICA
SuperCard vrednostna kartica je darilni bon, ki ga lahko kupite preko spleta ter v naših partnerskih prodajalnah in vnovčite v kar 50 partnerskih trgovinah. SuperCard kartica je primerna za vsakogar, saj izpolni različne želje obdarovancev in je tematsko prirejena za različne priložnosti. SuperCard kartica je odlično darilo v obliki s holderjem ali s priloženo GRATIS voščilnico in kuverto, s katero boste presenetili svoje najdražje.

 

ŽELIM KUPITI SUPERCARD KARTICO
SuperCard kartico lahko preprosto kupite preko spletne strani http://www.supercard.si s klikom na gumb “Nakup”. V izbornih okencih izberite želeni motiv in vrednost kupona, izbor potrdite, nato pa vas bo stran preusmerila skozi postopek nakupa. Ko se nakup izvrši, boste na svoj e-poštni naslov prejeli potrditev naročila in nekaj dni kasneje kupljeno voščilnico na navedeni poštni naslov.
SuperCard kartica je zaščitena proti tatvini s kodo, ki jo je potrebno ob aktivaciji bona vnesti v za to pripravljeno polje. Ob uspešni aktivaciji vam ponovno pošljemo e-sporočilo, da je bon uspešno aktiviran.

 

KOLIKO ČASA TRAJA, DA PO POŠTI PREJMEM SVOJO SUPERCARD KARTICO
Zagotavljamo ekspresno pošiljanje po celotni Sloveniji ob delovnih dneh, saj  boste do 12. ure naročen darilni paket prejeli že naslednji delovni dan. V času povečane obremenitve dostavne službe pa do 3 delovne dni. Naročila, ki bodo oddana po 12. uri, bodo obravnavana in oddana s pošto naslednji delovni dan. V času povečane obremenitve dostavne službe pa do 4 delovne dni. V primeru da artikla ni na zalogi nas kontaktirajte. Dostavo opravlja GLS.
BREZPLAČNA DOSTAVA za vsa naročila.

 

KAKO DELUJE DOSTAVA V DRUGE DRŽAVE?
Za dostavo v druge države prosimo kontaktirajte naš center za pomoč uporabnikom na email [email protected] ali na telefon 031-200-000.

 

KJE NAJDEM ZADNJE PODATKE O PARTNERSKIH TRGOVINAH?
Podatke o trgovinah, kjer lahko koristite svojo SuperCard kartico najdete na naši spletni strani, kjer so navedeni vsi trenutni ponudniki s katerimi sodelujemo. V kolikor na spletu ne najdete določenega partnerja pomeni, da ga ni več v naši ponudbi.

 

KOLIKO ČASA TRAJA, DA AKTIVIRAM SVOJO SUPERCARD KARTICO?
SuperCard kartica je na voljo za koriščenje takoj po aktivaciji s kodo, ki je navedena na zadnji strani.

 

KAKŠNI SO PLAČILNI POGOJI IN POGOJI DOSTAVE?
Plačilo SuperCard kartice je možno po prevzetju (gotovinsko plačilo), z nakazilom na račun (preko spletne banke), s kreditno kartico in preko PayPal-a. Dostavo na naslov, ki ga označi kupec, opravi GLS.

 

KJE LAHKO KUPIM SUPERCARD KARTICE?
SuperCard kartico lahko kupite na spletni strani www.supercard.si in v naših partnerskih trgovinah, kot so Petrol, Mercator, Pošta Slovenije, Tuš, DZS, Bags&More, Office&More, La’mans, OMV, Interspar, Big Bang.
Naročila sprejemamo tudi na: [email protected] in 031 200 000 med 8h in 16h med delavniki.

 

KOLIKO ČASA JE SUPERCARD KARTICA VELJAVNA?
Vse kartice so zaščitene s S-pay tehnologijo, kar pomeni, da se kartice aktivirajo šele ob nakupu na blagajni ali ob aktivaciji v našem centru.
Veljavnost kartic je v primeru SuperCard programa 2 leti od dneva nakupa.
Veljavnost kartice preverite enostavno tako, da se obrnete na naš center za pomoč uporabnikom kjer sporočite kodo na hrbtni strani kartice.

 

KAKO PREVERIM VREDNOST KARTICE?
Vrednost SuperCard kartice preverite na naši spletni strani www.supercard.si in pod zavihkom “Preveri vrednost kartice”, kjer vas bo sistem preusmeril na vpis kode z zadnje strani kartice.

 

NA E-POŠTNI NASLOV NISEM PREJEL/A POTRDITVENEGA SPOROČILA?
Na spletni strani ste že aktivirali svoj SuperCard za nakupovanje v izbrani trgovini, a niste prejeli potrditvenega sporočila / vavčerja na e-poštni naslov. Prosimo, da najprej preverite, ali ste e-pošto prejeli med vsiljeno (spam) pošto. V kolikor e-maila ne najdete, prosimo kontaktirajte center za pomoč na [email protected] ali pokličite 031 200 000 med 9-16h vsak delavnik in preverili bomo, kje se je pojavila napaka.

 

ZAKAJ MI SPLETNA TRGOVINA SPOROČI, DA JE KODA SUPERCARD KARTICE NEVELJAVNA ALI JE POTEKLA?
Prosimo, da se v tem primeru obrnete na [email protected] ali tel.: 031 200 000 med 9-16h vsak delavnik in preverili bomo vašo kodo bona.

 

ALI SO MOJI OSEBNI PODATKI ZAŠČITENI?
Seveda. Vaši osebni podatki bodo obravnavani zaupno in ne bodo posredovani tretjim osebam. Preberite si naš Pravilnik o zasebnosti*.