Splošni pogoji in pravila SuperCard

I. Uvod

1. Splošna pravila in pogoji določajo pravice in omejitve uporabnikov kot tudi odnos med kupci, uporabniki in partnerjem. Spletna stran www.supercard.si je blagovna znamka, ki je last podjetja Lorems d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Razlagova ulica 22, Maribor, 2000 Maribor, davčna št. 82870101, matična št.: 6556698000.
2. Z obiskom spletnih strani in nakupom kot tudi uporabo produktov pod imenom SuperCard, kupci in uporabniki soglašajo in sprejemajo te Splošne pogoje in pravila. Nakup s SuperCard-om lahko določajo tudi splošni pogoji in pravila posameznih partnerjev. Odgovornost kupca in uporabnika je, da se predhodno z njimi seznani in se jih v celoti brez izjem pridržuje. V primeru, da kupec ni uporabnik produkta SuperCard, je pozvan, da uporabnika seznani z vsebino teh splošnih pogojev in pravil. Odgovornost kupca in uporabnika je, da se predhodno z njimi seznani in se jih v celoti brez izjem pridržuje. V primeru, da kupec ni uporabnik produkta SuperCard, je pozvan, da uporabnika seznani z vsebino teh splošnih pogojev in pravil.

II. Pojmovnik

Ponudnik – je družba Lorems d.o.o., ki na prodajnih mestih poslovnih partnerjev ali na svoji spletni strani www.supercard.si prodaja produkte pod imenom SuperCard.
Produkt SuperCard – je posamezen izdelek oziroma darilna kartica iz programa »SuperCard«, ki je sestavljena iz darilnega bona in holderja ali pa darilnega bona s priloženo voščilnico in kuverto. Darilni bon se lahko unovči za nakup različnega blaga ali storitev, med katerimi lahko izbira kupec. Kupec z nakupom pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev in produktov za katere boni veljajo pri izbranih partnerjih kot je razvidno na spletni strani. Pri nakupu preko spletne strani ponudnika, si kupec možnosti glede blaga in storitev, za katere lahko uveljavlja posamezni darilni bon iz kartic SuperCard ogleda v spletnem katalogu. Prav tako si lahko kupec pri nakupu SuperCard kartice v partnerskih trgovinah vso ponudbo ogleda na spletni strani.
Partner – je poslovni partner ponudnika, ki ponuja določeno blago ali izvaja določene storitve, kot izhaja iz opisa v spletnem katalogu.
Trgovec – je poslovni partner ponudnika, ki prodaja produkte SuperCard bodisi v svojih trgovinah bodisi na svojih spletnih straneh.
Darilni bon ali kartica – je plačilno sredstvo za blago ali storitev, ki jo kupec izbere glede na možnosti iz ponudbe SuperCard in obstaja v obliki plastične kartice. Veljavni so le originalni izvodi, ki so opremljeni z ustreznimi kodami za aktivacijo.
Uporabnik – je oseba, ki storitev ali blago dejansko koristi, uporablja. Uporabnik se obvezuje pred uporabo storitev oziroma blaga aktivirati kartico preko spletnega mesta www.supercard.si .
Kupec – je pravna ali fizična oseba, ki je produkt kupila ali prejela.

III. Osebni podatki in avtorske pravice

3. Z registracijo in posredovanjem podatkov uporabnik dovoli Lorems d.o.o. ter ponudnikom storitev neposredno trženje in obdelavo osebnih podatkov. Ponudnik in partner se obvezujeta, da bosta delovala skrbno in v skladu z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov. Osebni podatki uporabnikov se obvezno zbirajo za namen vodenja lastne evidence uporabnikov, email ter SMS/MMS obveščanja za namen neposrednega trženja, telefonskega anketiranja ter ponujanja blaga in storitev z uporabo poštnih storitev. V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, mobilna telefonska številka, naslov elektronske pošte in datum rojstva. Podatki ne bodo posredovani kateri koli tretji osebi.
4. Ponudnik sme osebne podatke vpogledati in uporabiti tudi v primeru suma kaznivih dejanj ali suma kršenja teh splošnih pogojev.
5. Pri vseh aktualnih nagradnih igrah, katerih organizator je družba Lorems d.o.o. se davčna številka kot zelo občutljiv osebni podatek, zahteva naknadno samo od nagrajencev in še to samo v primeru, ko tako nalaga zakonodaja. Sodelujoči v nagradni igri ima možnost odkloniti posredovanje svojih podatkov in kljub temu sodeluje v nagradnem žrebu. Potrebne podatke za prejem nagrade posreduje nagrajenec.
6. Uporabnik ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanj nanašajo in sicer prek pisne zahteve na naslov podjetja Lorems d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Razlagova ulica 22, Maribor. Uporabnik lahko podrobnejše informacije dobi na ponudnikovem centru za pomoč uporabnikom na št.: 031 200 000, vsak delavnik med 9h in 16h.
7. Uporabnik lahko kadarkoli pisno na naslov podjetja Lorems d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Razlagova ulica 22, Maribor ali na drug dogovorjen način zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Ponudnik je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek e-maila) obvestiti uporabnika, ki je to zahteval. Uporabnik, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko pisno na naslov, naveden v tej točki, odjavi od vseh oblik obveščanja (domači naslov, e-mail, GSM).
8. Vsaka objava komentarja, slike ali videa na forumih ali družbenem omrežju povezana s partnerjem ali ponudnikom se smatra kot javna objava, s čimer se pravica do uporabe avtorskega materiala avtomatično prenese v kateri koli obliki ali za katerikoli namen na Lorems d.o.o.

IV. Definicija storitev, produktov in odgovornosti

9. Uporabnik je skrbno izbral partnerje, pri katerih lahko koristite SuperCard. Ponudnik ne odgovarja za napako enega od partnerjev, v primeru popolno ali delno neizpolnjene storitve ali prodanega nepopolnega izdelka. V tem primeru je vsa odgovornost na strani izbranega partnerja. Uporabnik lahko izbere drugega partnerja med ponujenimi v produktu SuperCard. V takem primeru uporabnik ni upravičen do nikakršnega povračila stroškov. Uporabnik se lahko o aktualni ponudbi prepriča na spletni strani www.supercard.si . V primeru, da partner, naveden na spletni strani, ne sodeluje več z ponudnikom, bo slednji po svojih najboljših močeh ponudil uporabniku storitev, ki je enakovredna prvotno izbrani.
10. Tiskane kartice so ažurirane skladno z možnostmi ponudnika. Ponudba na spletni strani je redno ažurirana skladno s spremembami ponudbe/partnerjev. Uporabnik je pred izkoriščenjem kartice dolžan ponudbo predhodno preveriti na spletni strani. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za posredovanje nepopolnih ali nepravilnih podatkov s strani uporabnika oziroma kupca. Uporabnik oziroma kupec odgovarjata za pravilnost ter resničnost posredovanih podatkov.
11. Produkti SuperCard so izdani v omejeni količini. Ponudnik se zavezuje izpolniti vsako naročilo produkta SuperCard s strani kupca v okviru razpoložljivih zalog. Za nerazpoložljivost produkta SuperCard ponudnik ne odgovarja. Kupec se odreka slehernemu zahtevku zaradi nerazpoložljivosti. Če naročila ni mogoče izpolniti zaradi prekinitve zaloge ali nerazpoložljivosti, lahko kupec prekliče svoje naročilo in povrne se mu vplačani znesek v 30 dneh od nakazila. Če kateregakoli produkta ni na zalogi, v spletni trgovini to jasno navedemo in nakup tudi onemogočimo.
12. Uporabnik in kupec soglašata in razumeta, da sta za ravnanje z darilnimi boni v celoti odgovorna sama. Izguba, poškodba ali kraja darilnih bonov je v celoti odgovornost uporabnika ali kupca. Aktivirano in registrirano kartico na www.supercard.si vam v primeru kraje/izgube brezplačno zamenjamo z novo, pod pogojem, da ukradena ali izgubljena kartica ni bila že izkoriščena. Ponudnik ni odgovoren za morebitne zlorabe darilnih bonov in ni dolžan preverjati identitete kupca.
13. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi jo povzročile naravne ali druge nesreče ali druge okoliščine ali jo povzročijo tretje osebe na kakršen koli način ali obliki.

V. Uporaba bonov

14. Pogoj za uporabo storitev oz. pridobitev blaga je, da ima uporabnik veljaven darilni bon ter sprejme ta splošna pravila in pogoje uporabe.
15. Uporabniki so dolžni pred uporabo SuperCard darilnega bona preveriti ključne informacije o koriščenju darilnega bona, ki je določen z vsakim partnerjem posebaj in je naveden v navodilih na spletni strani pri vsakem partnerju posebej.
16. Ob predložitvi pri partnerju veljavnega darilnega bona, uporabnik pridobi pravico za uporabo darilnega bona ter za koriščenje storitev oz. pridobitev blaga, ki ga je možno pridobiti na podlagi posameznega darilnega bona.
17. Popusti navedeni v spletnem katalogu pod oznako SuperCard se, če ni navedeno drugače, nanašajo izključno pod pogojem predložitve članske ali plačilne kartice, ki jo podpira SuperCard. Popusti z drugimi partnerjevimi akcijami in popusti se medsebojno izključujejo in se ne seštevajo.
18. Darilni bon je mogoče koristiti le enkrat, če ni navedeno drugače. Partner prevzame darilni bon ob prvem obisku uporabnika in če je potrebno, izda potrdilo o prevzemu.
19. Darilni boni so razdeljeni v različne cenovne razrede od 15€ – 100€. Ob zamenjavi za nižji cenovni razred se vrednost razlike v ceni ne vrača. Produkti blagovne znamke 2025 © SuperCard ™ so veljavni 90 dni od dneva nakupa s samodejnim podaljšanjem do 3 let od dneva nakupa brez možnosti dodatnega podaljšanja. Kopije bonov so neveljavne.
20. Koda za aktivacijo je koda, ki se nahaja na darilnem bonu v obliki kartice in se uporablja za aktivacijo darilnega bona na spletni strani www.supercard.si . Uničena ali nečitljiva aktivacijska koda je lahko razlog za zavrnitev bona.
21. Darilni boni niso zamenljivi za denar, prav tako ni dovoljeno sprejemati kakršno koli drugo plačilo v zameno za darilne bone.
22. Darilne kartice SuperCard je mogoče koristiti pri izbranih partnerjih (fizičnih in spletnih trgovinah, restavracijah, hotelih, …) za blago ali storitev v njihovi ponudbi, ki je opredeljena v spletnem katalogu na supercard.si. Za koriščenje vaše darilne kartice v spletni trgovini izbranega partnerja ali na fizičnih prodajnih mestih IKEA Slovenija, Momax in Zlatarna Celje je potreben prevzem kode, ki jo prejmete na vaš elektronski naslov. Dnevno je mogoče prevzeti največ pet kod. S SuperCard kartico ni mogoče kupiti Mercatorjevih kartic od 1.3.2022 dalje. Nakup darilne kartice SuperCard ni mogoč s kartico SuperCard ali StarCard.
23. Kopiranje, reproduciranje ali poneverjanje je strogo prepovedano, predstavlja kaznivo dejanje in se kaznuje v skladu z veljavnimi zakoni Republike Slovenije. Vsa navedena dejanja oziroma kršitve bo ponudnik prijavil pristojnim državnim organom, posledice v celoti prevzema storilec.

VI. Nakup na www.supercard.si

24. Naročilo bonov
Kupec najprej izbere želeni produkt SuperCard, kjer se nahajajo vsi podatki o produktu kot tudi morebitne omejitve partnerja. S klikom za nakup preide na stran za potrjevanja naročila.
25. Potrdilo naročila in plačilo
Kupec naročilo potrdi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Naročilo je dokončno potrjeno, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s statusom Naročilo je potrjeno. Nakup je nepreklicno zaključen in gre v nadaljnjo obdelavo trgovca ali/in ponudnika. Za potrdilo naročila ali v primeru takšne potrebe iz katerega koli razloga, lahko trgovec kupca osebno kontaktira. Kupoprodajna pogodba med SuperCard in kupcem je v spletni trgovini SuperCard sklenjena v trenutku potrditve naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku SuperCard. Kupoprodajna pogodba se sklepa izključno v slovenskem jeziku.
26. Cene so veljavne v trenutku naročila s strani potrošnika in samo ob plačilu pod pogoji, opisanimi v nadaljevanju ali na prodajnem mestu. Ponudnik in trgovec si pridržujeta pravico do spremembe cene v času, ko je trgovina zaprta. Cena vedno vključuje tudi DDV v kolikor ni specificirano drugače.
27. Cene na spletni strani so fiksne in se ne spreminjajo v času dostopa obiskovalcev. Cene so predstavljene kot redne cene, ki veljajo za nakup preko spletnega mesta, neodvisno od izbranega načina plačila.

VII. Načini plačila

28. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo)
• z nakazilom na račun (preko spletne banke ali s predračunom)
• s plačilno oziroma kreditno kartico
• plačilo preko PayPal
Nekatere plačilne metode lahko vključujejo dodatne stroške plačilnega prometa, na kar pa ponudnik ne more vplivati. Tako na primer pri plačilu preko predračuna oz. spletne banke lahko banka dodatno zaračuna strošek plačila UPN naloga, pri plačilu po povzetju pa lahko kupcu Pošta Slovenije zaračuna stroške odkupnega poslovanja po vsakokrat veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.d. (več na spletnih straneh Pošte Slovenije, razdelek “Cenik ostalih storitev”).
29. V primeru nakupa preko spletne trgovine ponudnika, ponudnik kupcu izda račun za nakup SuperCard produkta na trajnem mediju. Kupec prejme račun po pošti skupaj s produktom SuperCard. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov ne bodo upoštevani. Kupoprodajna pogodba ali naročilo je shranjeno v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo.

VIII. Cene

30. Produkti SuperCard so dobavljeni po ceni, ki veljajo po cenikih in tarifah ob potrditvi naročila. Cene so izražene v evrih. Darilni bon, ki je plačilno sredstvo ni predmet DDV. Cene na spletni strani ponudnika www.supercard.si so fiksne, v času nakupa ponudnik zagotavlja nespremenjene pogoje. Od sklenitve kupoprodajne pogodbe dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

IX. Pravica do preklica naročila

31. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 20 dneh od prejema blaga (produkta SuperCard), brez navajanja razlogov za svojo odločitev, preko obrazca, ki se nahaja na tej spletni strani in elektronske pošte na naslov: [email protected] oz. na poštni naslov podjetja Lorems d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Razlagova ulica 22, Maribor. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšne odstopne izjave. Tej pravici se kupec ne odpoveduje in ne more vnaprej odpovedati. Sporočilo je pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Prejeto blago mora kupec vrniti v 20 dneh po tem, ko je obvestil ponudnika o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan produkte SuperCard vrniti v takem stanju, v kakršnem so bili tedaj, ko so mu bili izročeni na naslov podjetja Lorems d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Razlagova ulica 22, Maribor. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan, neizkoriščen ali namenoma poškodovan.
32. Poštni stroški ali stroški prevoznika produkta SuperCard, ki je vrnjen ponudniku, gredo v breme kupca ali uporabnika.
33. Vrnitev vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne kupcu prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

X. Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

34. Ponudnik dobavi potrošniku blago v skladu z oddanim naročilom potrošnika ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik ponudniku sporoči pisno na naslov Lorems d.o.o., Razlagova ulica 22, Maribor. Potrošnik lahko obvestilo o neskladnosti odda tudi osebno, pri čemer mu mora ponudnik o tem izdati potrdilo.
Če ponudnik to zahteva, mu mora potrošnik omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
35. V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
– zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
– zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravice iz 1. odstavka te točke potrošnik prenehajo v roku dveh let po tem, ko je potrošnik o neskladnosti obvestil ponudnika.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode ter poštnih stroškov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka te točke.
Vzpostavitev skladnosti
Potrošnik lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ponudnika obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za zamenjavo, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje ponudnik obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če zamenjava ni mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
36. Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
– ponudnik ni zamenjal blaga ali ni izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom točke Vzpostavitev skladnosti;
– neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
– ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom te točke, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik ponudniku na stroške ponudnika vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.
Obstoj neskladnosti
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Kadar potrošnik v skladu s zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

XI. Dobave

37. Dobave so opravljene samo v Sloveniji. Strošek poštnine znaša 4,5 eur in se kupcu obračuna pri naročilu.
38. Dostavo na naslov, ki ga označi kupec, opravi GLS ali vsak drug logistični partner, ki ga za to pooblasti ponudnik. Ponudnik ne odgovarja v primeru, da je v času dostave naslovnik odsoten ali da ne reklamira pošiljke službi logističnega partnerja ponudnika ali v primeru ne prevzema s strani kupca med izdajo naročila.
39. Ne glede na način dostave se tveganje na izdelkih prenese ob odpremi paketov iz prostorov ponudnika ali iz prostorov logistične družbe, ki jo pooblasti ponudnik.
40. Dobavni rok je največ 14 dni. Zamuda pri dobavi nima za posledico nobene odškodnine, niti preklica naročila v teku, niti povračila za naročilo, če se izkaže, da je zamuda nastala po krivdi kupca ali naslovnika pošiljke ali tretje osebe ter v primeru višje sile (predvsem v primeru popolnih ali delnih stavk, blokiranja prevoznih sredstev ali sredstev za oskrbovanje, vladnih ali zakonskih omejitev …).

XII. Reklamacija in vračilo

41. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
42. V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri GLS ali na naslov: Lorems d.o.o., Razlagova ulica 22, Maribor
43. V primeru reklamacije se obrnite na Lorems d.o.o., Razlagova ulica 22, Maribor ali pokličite na 031 200 000. Skupaj s GLS bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

XIII. Nakup na drugih prodajnih mestih

44. Produkti SuperCard so na voljo na različnih prodajnih mestih (trgovine in spletna mesta trgovcev) pri trgovcih, ki so poslovni partnerji ponudnika. Proces nakupa in plačila, naročila in dostavo, vrnitev in vse druge sestavne dele kupoprodajne pogodbe ne ureja ponudnik temveč trgovec, zato ponudnik ne more biti odgovoren za njih. Vsi takšni pogoji so odvisni izključno trgovca, pri katerem se nakup izvršuje.

XIV. Odveza odgovornosti

45. Spletna trgovina www.supercard.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani partnerjev. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost se lahko zgodi, da se podatki o partnerjih, ceni produktov SuperCard ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so podatki še vedno nespremenjeni. V takem primeru bo ponudnik kupcu omogočil nakup po ceni, ki je bila aktualna v trenutku nakupa.
46. Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno in je označeno z oznako “Naročilo potrjeno”.
47. Ob ponovni dobavljivosti produkta SuperCard ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje.
48. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
49. Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.
50. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo naročenih produktov.
51. Spletne strani, ki so direktno ali indirektno povezane s spletno stranjo ponudnika, niso pod nadzorom ponudnika in jih ta tudi ne ureja. Ponudnik zato ne nosi odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh. Povezave do spletnih strani tretjih strank so navedene samo iz praktičnih razlogov in ponudnik ne odgovarja za verodostojnost in zanesljivost informacij na teh straneh.

XV. Nagradne igre na Facebook portalu

52. Namen nagradnih iger
a. Namen nagradnih iger je promocija ponudnika, izvajalca, objektov in storitev, pospeševanje prodaje in pridobivanje kontaktov.
53. Pogoji za sodelovanje
a. V nagradni igri lahko sodelujejo polnoletne osebe s stalnim ali začasnim bivališčem v Republiki Sloveniji, ki posredujejo vse zahtevane osebne podatke ter označijo, da se strinjajo s temi splošnimi pogoji. Mladoletne osebe (mlajše od 18 let) morajo imeti za sodelovanje v nagradni igri predhodno soglasje staršev ali zakonitih zastopnikov.
b. S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da sodelujoči sprejema te splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in pogoje, ki so objavljeni na spletni strani www.selectbox.si. V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov si ponudnik pridržuje pravico, da udeležencu sodelovanje v nagradni igri zavrne ali ga iz nagradne igre izključi.
c. V primeru, ko sodelujoči izgubi pravico do nagrade, ponudnik ali izvajalec presodi, ali bo nagrado podelil komu drugemu ali ne.
d. V kolikor obstaja sum zlorabe podatkov, kršenja pravil in pogojev sodelovanja v nagradni igri, ima ponudnik ali izvajalec pravico igro razveljaviti ali izključiti posamezne osebe. Oseba, ki posreduje napačne informacije, se avtomatično izloči iz nagradne igre in ni upravičena do sodelovanja ali nagrade.
54. Izbor nagrajencev
a. Nagrajence bo izžrebala komisija, ki bo sestavljena iz treh članov, ki so zaposleni v podjetju Lorems d.o.o.
55. Prevzem nagrad
a. Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede ponudnik oz organizator nagradne igre. Nagrajenec je pri paketih, ki presegajo vrednost 42 EUR po zakonu o dohodnini pred prevzemom nagrade dolžan predložiti davčno številko in rojstne podatke. Akontacijo dohodnine plača nagrajenec. Nagrade niso zamenljive za drugo vrsto nagrade, izplačljive v gotovini ali prenosljive na tretje osebe.
b. Osebe, mlajše od 18 let, morajo za prevzem nagrade ponudniku oz. organizatorju nagradne igre predložiti pisno soglasje staršev ali zakonitega skrbnika hkrati s posredovanjem podatkov iz 3. odstavka tega člena, najkasneje pa do prevzema nagrade.
56. Objava nagrajencev
a. V času koriščenja se lahko opravi tudi fotografiranje nagrajenca pri koriščenju nagrade. Nagrajenec izrecno dovoljuje objavo fotografij za cel svet brez kakršnekoli zahteve za odškodnino ali nadomestilo.
b. Vsi nagrajenci izrecno dovoljujejo objavo svoje fotografije, imena in priimka na spletni strani, Facebook strani ali drugem mediju nagradne igre ali kviza, za kar od ponudnika oz. organizatorja nagradne igre ali izvajalca ne morejo zahtevati kakršnekoli odškodnine.
57. Druge določbe
a. Ponudnik in izvajalec v nobenem primeru ne odgovarjata za nepopolno sodelovanje, vpis podatkov, napake pri vpisovanju v nagradni igri ali za sodelovanje z napačnimi podatki.
b. Sodelovanje v nagradni igri, pridobitev in prevzem nagrad so pogojeni z izpolnitvijo vseh pogojev sodelovanja, torej poslano fotogafijo preko zahtevanega medija ter z osebnimi podatki izpolnjen obrazec na spletni strani.
c. Ponudnik in izvajalec, ki sodeluje pri izvedbi nagradne igre, ne odgovarjata za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nagrad ali prevzema nagrad, potne stroške, ki bi nastali ob prevzemu ali uporabi nagrade, ali podobno. V primeru okoliščin, na katere onudnik ne more vplivati (višja sila), lahko sporazumno odpove nagradno igro. O tem mora ponudnik oz. Ponudnik oz. organizator nagradne igre preko Facebook strani ali preko e-pošte obvestiti vse sodelujoče. V takšnem primeru ponudnik oz. organizator nagradne igre sodelujočim ne odgovarja za nastalo škodo.
d. Ponudnik oz. organizator nagradne igre si pridružuje pravico spremembe pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bosta ponudnik oz. organizator nagradne igre in izvajalec sodelujoče obveščala na svoji spletni strani in Facebook strani. Za dodatne informacije lahko zainteresirana oseba tudi piše na [email protected]. Odločitev ponudnika oz. organizatorja nagradne igre o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro oziroma uporabo teh pravil je dokončna in velja za vse sodelujoče.
58. Nagradna igra Podari kartico vseh želja se objavi dne 13.12.2018 na FB SelectBox Slovenija. Prva kartica se podeli dne 14.12.2018. V nagradni igri se na podlagi žreba vsak delovni dan do konca leta 2018 (z izjemo 24.12.2018 in 31.12.2018, ko bomo podelili kartici v vrednosti 100€) podeli kartica SuperCard v vrednosti 25€, dne 24.12.2018 in 31.12.2018 pa se podelita kartici za 100€. V žrebu za kartico za 25€ bodo lahko sodelovali vsi tisti, ki bodo v zadnjih 24urah (do trenutka dnevnega žreba) všečkali našo FB stran SelectBox Slovenija, objavo JAVNO delili na svoj FB profil ter v komentarju navedli zahtevano osebo. Žrebalo se bo vsak delovni dan ob 15. uri. Dodatni nagradi v vrednosti 100€ pa bomo izžrebali 24.12.2018 in 31.12.2018 ob 12. uri, pri čemer bodo lahko sodelovali vsi, ki so od začetka nagradne igre (13.12.2018) pravilno izpolnili vse pogoje za sodelovanje.
59. Uporaba osebnih podatkov
a. Ponudnik in izvajalec bosta osebne podatke skrbno varovala skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) (Ur. l. RS, št 94/2007-UPB1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom) (UR. l. RS, št. 13/2007-UPB1, 110/2009).
b. Ponudnik in izvajalec kot upravljalca osebnih podatkov osebne podatke, ki sta jih je pridobila od sodelujočih, samostojno in po lastni presoji uporabljata izključno za naslednje namene:
• izvedba nagradne igre v vseh vidikih;
• obveščanje nagrajencev o rezultatu žrebanja nagrajencev;
• objava nagrajencev na spletni strani nagradne igre;
• objava nagrajencev v e-poštnih sporočilih, ki bodo poslana z namenom obveščanja vsem sodelujočim;
• statistične in tržne analize ter segmentacija sodelujočih;
• izvajanje neposrednih trženjskih akcij;
• pošiljanje dnevnih e-novic po e-pošti;
• pošiljanje dnevnih ugodnosti po e-pošti;
• pošiljanje e-poštnih sporočil s ponudbami, informacijami o novostih, akcijah in ugodnostih.

c. Ponudnik in izvajalec pridobljenih osebnih podatkov v nobenem primeru ne bosta posredovala ali razkrila tretjim osebam.
d. Pridobljeni osebni podatki se hranijo do preklica hrambe osebnih podatkov s strani sodelujočih.
e. Preklic hrambe osebnih podatkov pri ponudniku ali izvajalcu lahko sodelujoči sporoči s pisnim obvestilom na naslov ponudnika ali preko e-pošte na [email protected] in/ali na naslov izvajalca ali preko e-pošte na [email protected].
f. Posledica preklica hrambe osebnih podatkov bo izbris osebnih podatkov sodelujočega pri ponudniku in/ali izvajalcu.
g. Upravljalec osebnih podatkov mora sodelujočemu na njegovo zahtevo:
• potrditi, ali se osebni podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne;
• omogočiti vpogled v osebne podatke, ki se nanašajo nanj, na njihovo posredovanje, prepisovanje ali kopiranje;
• posredovati izpis osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
• dati informacijo o metodah obdelave osebnih podatkov;
• izvesti izbris njegovih osebnih podatkov.
60. Reševanje pritožb
a. Vse pritožbe in reklamacije rešuje ponudnik. V primeru utemeljenih pritožb se ponudnik zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil sodelujoče oziroma po potrebi tudi druge udeležence.

XVI. Končne določbe

61. Splošna pravila in pogoji stopijo v veljavo z dnem 1.12.2018 od objave dalje. Družba si pridržuje pravico kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeniti pričujoče Splošne pogoje in pravila.
62. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda pisno naslov ponudnika ali preko e-poštnega naslova na [email protected].
63. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški samega spora. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spor reši sporazumno. V primeru, da to ne bo mogoče, je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
64. Funkcijo prodaje, distribucije, pomoči uporabnikom ter reševanja reklamacij za družbo Lorems d.o.o. izvaja Kitio Internacional, d.o.o..
65. Ti splošni pogoji pričnejo veljati od dne 1.12.2018 dalje in veljajo do preklica.